scp δεν ανεβάζει μεγάλα αρχεία

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jun 3 11:30:15 EEST 2010

On 2010-06-02 16:48, Panagiotis Palias wrote:
>  Άσχετο, άλλα έχεις πάρει 4 απαντήσεις ως τώρα σε αυτό που ρώτησες
>  και απαντάς στον εαυτό σου. Δοκίμασες να αλλάξεις το MTU; Αν δε σου
>  φταίει αυτό, είχα το ίδιο πρόβλημα με εσένα (μεγάλο output κάποιας
>  εντολής κόλλαγε τη σύνδεση) και τελικά έφταιγε η κάρτα δικτύου.

Απαντάω στον εαυτό μου όχι γιατί δεν έχω διαβάσει τις απαντήσεις, αλλά
γιατί η απάντησή μου είναι γενική και δεν σχετίζεται συγκεκριμένα με
κάποια απ' όλες τις απαντήσεις. Λόγω χωροθέτησης (εγώ εδώ, ο
συνάδελφος σε μια δημόσια υπηρεσία), δεν είναι πρόβλημα που μου λέτε
μια απάντηση, το δοκιμάζω σε 5 λεπτά, και βλέπω το αποτέλεσμα.
Επιπλέον, μπορεί εσείς να αλλάζατε το mtu σε 10 δευτερόλεπτα, εμείς
όμως δεν είμαστε τόσο σχετικοί και κάθε φορά που στέλνετε ένα email
εμείς ψάχνουμε να δούμε τι είναι mtu, mss clamping, path mtu
discovery, κλπ.

Θα συνεχίσουμε τη διερεύνηση αύριο.