scp δεν ανεβάζει μεγάλα αρχεία

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jun 2 16:24:42 EEST 2010

On 2010-06-02 13:08, Antonis Christofides wrote:

>  Λοιπόν, το πρόβλημα φαίνεται να είναι στον client, καθότι υπάρχουν νέα
>  δεδομένα. Ζητάω και την κατανόησή σας γιατί το πρόβλημα δεν το έχω
>  εγώ, το έχει ένας συνάδελφος και μπορεί να παίξουμε λίγο χαλασμένο
>  τηλέφωνο.

Είναι Ubuntu 10.04 με το default kernel, 2.6.32.

Κατάφερα να μπω στον client με ssh (κάνω ssh μέσα από ένα ssh tunnel
που έχει ανοίξει ο συνάδελφος), αλλά αν κάνω κανένα λάθος, π.χ. ένα ls
100 αρχείων, τότε κολλάει όλη η σύνδεση. Π.χ. τώρα ήθελα να γράψω

head -c 2048 a >b

και αντ' αυτού έγραψα

head -c 2048 a b

και μου κόλλησε (οπότε πρέπει να ξανανοίξουμε το tunnel κλπ.) Υπάρχει
κανένας τρόπος να μην παθαίνω κάτι τέτοιο; Π.χ. καμιά παράμετρος στο
ssh;

Κάναμε

echo 1 >/proc/sys/net/ipv4/ip_no_pmtu_disc

αλλά δεν είδαμε καμιά διαφορά.