Νομικές συμβουλές για f|oss projects

Emmanouil Batsis (Manos) manos at abiss.gr
Sat Jul 31 19:34:40 EEST 2010

On 07/31/2010 05:31 PM, Stathis Kamperis wrote:
> που θα μπορούσε να απευθυνθεί κάποιος για νομικά θέματα του τύπου:
> "Το Χ f|oss project μου ζητάει να υπογράψω την Υ συμφωνία, για να
> αποκτήσω commit access." ;

Η σωστή απάντηση είναι σε δικηγόρο, αν και δεν γνωρίζω κανέναν που να
έχει γνώσεις σε IP rights και OS licenses.

Σε γενικές γραμμές αυτό που σου ζητούν είναι κάτι συνηθισμένο σε
"σοβαρά" projects.

Κάποια agreements απαιτούν το IP των contributions όπως σε περιπτώσεις
των "permisive" licenses  (π.χ. apache contributors agreement) ή των
dual-licensed (i.e. FLOSS + commercial binary).

Χωρίς το κείμενο βέβαια δεν μπορούμε να δώσουμε καμία γνώμη, ενώ ότι και
να πούμε εδώ *δεν είναι νομική συμβουλή*!

Μανος

--
Manos Batsis, Chief Technologist
          __    _