Πρόβλημα σειριακής επικοινωνίας (Ορθή [ελπίζω] επανάληψη)

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jul 22 12:02:04 EEST 2010

>  1) An kleiseis to hardware flow control sto minicom (ctrl-A, O,
>  Serial Port Setup), kai sta modemakia, pws symperiferetai?

Όπως διαπίστωσα, στο minicom by default ήταν on το hardware control.
Τα modem τα είχα ρυθμίσει χωρίς flow control. Δούλευε τέλεια. Έσβησα
το flow control στο minicom, δούλευε τέλεια. Έβαλα RTS/CTS στο modem,
δούλευε τέλεια. Ξαναάναψα στο minicom, δούλευε τέλεια.

Επίσης, δοκίμασα (ένα άλλο modem που έχω εδώ, για να μην τρέχω στο
μετεωρολογικό σταθμό) τη θεωρία μου για το DCD, αλλά το DCD δουλεύει
κανονικά. Αν υπάρχει carrier, το DCD είναι πάντα high (+12V). Αν δεν
υπάρχει, μπορεί να είναι είτε high είτε low (-12V), ανάλογα με το πώς
έχω ρυθμίσει το modem. (Μπορεί βέβαια στο modem του σταθμού να έχει
πάθει βλάβη η γραμμή του DCD, αλλά δεν το πιστεύω.)

>  Sygxarhthria, molis dhmiourghses ena ground loop (
>  http://en.wikipedia.org/wiki/Ground_loop_%28electricity%29 ). Sto
>  99.99999% twn periptwsewn ayto den exei apolytws kanena effect, alla
>  sto ypoloipo 1-0.9999999 pou EXEI, einai apisteytos diaolos na to
>  breis. Gi ayto to logo genika den syndeoume pote th gh se dyo
>  diaforetika shmeia.

Οπότε να συνδέσω το Pin 1 του DB-25 στην ασπίδα, όπως λέει ο
κατασκευαστής, και να αφήσω τα μεταλλικά περιβλήματα στο πουθενά;