εργαλείο ή διαδικασία που να καταγράφει χρήση δικτύου ανά διεργασία

Pavlos Georgiadis pavlos at georgiadis.eu
Thu Jul 22 11:11:06 EEST 2010

Το άλλο με το ARP που το πας? Έστω ότι παραλαμβάνει το ethernet layer
ένα IP πακέτο, για να το στείλει. Στην περίπτωση που έχει πολλά
interfaces o host, τότε το ethernet layer, θα πρέπει να ζητήσει μερικές
χάρες από το IP layer, για να μάθει από ποιο device πρέπει να φύγει το
πακέτο, ανάλογα με τα routes που υπάρχουν. Έστω ότι το έμαθε. Αμέσως
μετά, πρέπει να ζητήσει από το IP layer την IP του παραλήπτη, ώστε να
πάει στο ARP πρωτόκολλο και να ζητήσει να του πουν την MAC address του
παραλήπτη με βάση την IP...το οποίο με την σειρά του, στην περίπτωση που
δεν τα ξέρει ήδη, του λέει "κάτσε να ρωτήσουμε στο υπουργείο"...εεε
sorry...ζητάει από το ethernet layer να του στείλει ένα πακέτο για να
μάθει...κλπ κλπ.

Εμένα δεν μου θυμίζει layered architecture αυτό. Πιο πολύ τριγωνική
συναλλαγή, που λένε και οι εφοριακοί, μου θυμίζει.

BTW, ένα TCP socket ξέρω ότι ορίζεται από 4 πράγματα. 2 IPs και 2 ports.
Τί είναι αυτό το πέμπτο που ορίζει τα berkeley sockets?