Postfix - Cyrus IMAP/POP3 - Πρόβλημα με sasldb (???) χρήστες

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Jul 22 08:51:06 EEST 2010

On 16/07/2010 19:22, dodge at freemail.gr wrote:

> Το σύστημα δουλεύει κανονικά για χρήστες που υπάρχουν στο /etc/passwd του συστήματος (πχ. existing at hostname) αλλά για χρήστες από το sasldb, παραδίδει μόνο μηνύματα σταλμένα από το ίδιο host.
>
> Στέλνω από ίντερνετ ένα mail to:newuser at hostname έχοντας cc:existing at hostname
> (το existing υπάρχει σαν user στο /etc/passwd, το newuser υπάρχει στο sasldb)
> Το μήνυμα φτάνει στο existing at hostname αλλά όχι στο newuser at hostname.
> στο /var/log/mail γράφει user unknown in local recipient table

Κατά πάσα πιθανότητα, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να δηλώσεις την
database 'sasldb' στο local_recipient_maps, ώστε το postfix να μπορεί να
αναγνωρίσει και τον newuser ως "νόμιμο" παραλήπτη και να μην τον κόβει
στα recipient_restrictions.

To default του local_recipient_maps περιλαμβάνει τους χρήστες του
/etc/passwd και τα aliases στο /etc/aliases, οπότε είναι αδύνατο για το
ποστφιξ να γνωρίζει την sasldb.

> Για να δουλεύει σωστά μέσα στο ίδιο host αλλά όχι από άλλο πρέπει να έχω κάνει κάτι πολύ χαζό αλλά τι;

Αυτό τώρα με μπέρδεψε. Τι εννοείς με το "δουλεύει σωστά μέσα στο ίδιο
host"; Στέλνει δηλαδή και στους δύο χρήστες (existing & newuser); Σ'αυτή
την περίπτωση πώς ακριβώς στέλνεις τα email;

ΥΓ: Φίλε, κατά τη γνώμη μου, καλό θα ήταν να χρησιμοποιείς το όνομά σου
στα μηνύματα προς τη λίστα. Έτσι για να ξέρουμε σε ποιον απευθυνόμαστε...