εργαλείο ή διαδικασία που να καταγράφει χρήση δικτύου ανά διεργασία

Alexandros Kosiaris alex at noc.grnet.gr
Wed Jul 21 13:32:44 EEST 2010

On 21/07/2010 09:51 πμ, Christos Ricudis wrote:

> Καλα, να στο θεσω αλλιως.
>
> Ειστε ψιλολιωμα με την Megan, που γνωρισες πριν απο λιγες ωρες, σε μια
> μολις αρκετα απομερη γωνια ενος ΤΡΕΛΟΥ παρτυ.
>
> Τι κανεις;
>
> 1) Προσπαθεις να της ξεκουμπωσεις το σουτιεν μονο με το αριστερο χερι
> πισω απο την πλατη περασμενο κατω απο το πουκαμισο  ;

> 2) Την κανεις decapsulate layer-layer, ελεγχοντας προσεκτικα το καθε
> layer απο πανω μεχρι κατω, και μολις διαπιστωσεις ενα ξηλωματακι σε μια
> ραφη, τη στελνεις πισω στη μανα της ;

Αν και αδυνατώ να συσχετίσω πλήρως τα παραπάνω με την άρνηση μου ότι μας
έμαθαν το εν λόγω στο πανεπιστήμιο θα τσιμπίσω το δόλωμα και θα απαντήσω

Ερωτήσεις λοιπόν κ. Καθηγητά:
1)
 i) Το δεξί χέρι τι κάνει και δεν μπορεί να βοηθήσει το αριστερό;
  α) Κρατάει ποτό;
  β) Ασχολείται με άλλα μέρη της Megan;
  γ) Ασχολείται με την φίλη της Megan;
  δ) Είναι ανύπαρκτο; (aka είμαι μονόχειρ;)
  ε) Κάτι άλλο;
 ii) Η Megan γιατί
  α) Φοράει πουκάμισο
  β) Σουτιέν που κουμπώνει από πίσω και ουχί απο μπροστά;

2)
 i) Define each layer plz

3)
 Η Megan τι λέει γενικώς; Δεν μας έχεις δώσει καμία σημαντική πληροφορία
και είμαι απλά ψιλολιώμα σύμφωνα με την εκφώνηση οπότε συνεχίζουν και
παίζουν αυτά ρόλο....

Υ.Γ. Να τολμήσω να ρωτήσω πόσο off-topic θα το πάμε ακόμη;

--
Alexandros Kosiaris 	Network Operation Center , GRNET S.A.
e-mail : alex at noc.grnet.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074