εργαλείο ή διαδικασία που να καταγράφει χρήση δικτύου ανά διεργασία

Alexandros Kosiaris alex at noc.grnet.gr
Tue Jul 20 18:02:43 EEST 2010

On 20/07/2010 04:03 μμ, Christos Ricudis wrote:

> Γιατι στο πανεπιστημιο ετσι τους ειπαν να λενε.
Αρνούμε κατηγορηματικά την παραπάνω πρόταση

> Σοβαρα μιλαω.
Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ;-)

> [...]
> πραγματικο(tm) κοσμο, αναγκαζονται να ανοιγουν τρυπες μεταξυ των layers
> για να περασουν το functionality που χρειαζονται.
>
> Γενικα, τα θεωρητικα μοντελα, ειναι ομορφα μονο ως θεωρητικα μοντελα. Ως
> πρακτικες κατασκευες συνηθως λιγακι καπου πασχουν. Ειναι καιρος να μας
> γινει λιγακι συνειδηση το γεγονος οτι ουτε τα μοντελα ειναι τελειως για
> πεταμα και πρεπει να τα γραγουμε στα παλια μας τα παπουτσια, ουτε ομως
> ειναι ο Λογος του Θεου στον οποιο δε μπορεις να αλλαξεις ουτε ενα κομμα.
> Η χρησιμη ισορροπια ειναι καπου στη μεση.

Παραβίαση είπαμε Χρήστο. Χρήσιμη/απαραίτητη η όχι παραμένει παραβίαση
της layered αρχιτεκτονικής. Δεν είπαμε να σκοτώσουμε όποιον το έκανε,
μόνο να τον στηλιτεύσουμε :-Ρ

--
Alexandros Kosiaris 	Network Operation Center , GRNET S.A.
e-mail : alex at noc.grnet.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074