Postfix - Cyrus IMAP/POP3 - Πρόβλημα με sasldb (???) χρήστες

dodge at freemail.gr dodge at freemail.gr
Fri Jul 16 19:22:33 EEST 2010

Πρέπει να είναι κάτι απλό αλλά έχω κολήσει.

Πάνω σε OpenSUSE 11.2 έχω Postfix, cyrus imap & pop3.
Στο Postfix δεν έχω καμία πιστοποίηση (κοιτάζω μόνο το IP) & για το cyrus έχω φτιάξει self-signed certificate.

Το σύστημα δουλεύει κανονικά για χρήστες που υπάρχουν στο /etc/passwd του συστήματος (πχ. existing at hostname) αλλά για χρήστες από το sasldb, παραδίδει μόνο μηνύματα σταλμένα από το ίδιο host.

Συγκεκριμένα:
κάνω su & δηλώνω ένα sasldb χρήστη (ή όπως αλλιώς λέγεται)
 ώς εξής:
saslpasswd -c newuser<ENTER>
και δίνω δυο φορές τον επιθυμητό κωδικό.

Επιβεβαιώνω το νέο χρήστη με
sasldblistusers2<ENTER>
απαντάει: newuser at hostname: userPassword

Δίνω
cyradm --user cyrus --auth login --server localhost
Δίνω τον IMAP κωδικό του cyrus και φτιάχνω το mailbox του χρήστη ως εξής:
cm user.newuser

Μετά ανοίγω το pine και στέλνω σα root, mail στο νέο χρήστη (newuser)
Το μήνυμα πηγαίνει. Το βλέπω στο /var/log/mail και σα νέο αρχείο στο /var/spool/imap/user/newuser/
Μέχρι εδώ όλα καλά.

Στέλνω από ίντερνετ ένα mail to:newuser at hostname έχοντας cc:existing at hostname
(το existing υπάρχει σαν user στο /etc/passwd, το newuser υπάρχει στο sasldb)
Το μήνυμα φτάνει στο existing at hostname αλλά όχι στο newuser at hostname.
στο /var/log/mail γράφει user unknown in local recipient table

Για να δουλεύει σωστά μέσα στο ίδιο host αλλά όχι από άλλο πρέπει να έχω κάνει κάτι πολύ χαζό αλλά τι;

Αντίστοιχα πάω να μπω με IMAP (δε δοκίμασα ακόμα pop3) και μπαίνω στο existing at hostname αλλά όχι στο newuser at hostname

Λογικά το ίδιο λάθος πρέπει να επιρεάζει και τα δυο.

Άν μπορεί κανείς να ρίξει λίγο φως θα ήμουν ευτυχής.

Ευχαριστώ.