pure data kai c sound

Vangelis Katsikaros ibob17 at yahoo.gr
Sun Jan 31 17:06:07 EET 2010

Θέλω να κοιτάξω λίγο θέματα ήχου (επεξεργασία ήχου, visualisation ήχου
κτλ), από τότε που είδα ένα event ηλεκτρονικής μουσικής που
χρησιμοποιούσαν max/msp. Για linux βρήκα 2 παρόμοια περιβάλλοντα το pure
  data και το c sound.

Για να αρχίσει κανείς τι είναι πιο εύκολο? Μακροπρόθεσμα τι "αποδίδει"?
Μπορούν να συνδυαστούν σε ένα workflow (αυτό ενδεχομένως σχετίζεται και
με το τί ξέρει κανείς ήδη καλά)?

Σε κάποια thread πχ
http://osdir.com/ml/audio.planetccrma.general/2006-02/msg00017.html είδα
κάποιες γενικές (και αντικρουόμενες) απόψεις, Αν καταλαβαίνω καλά το c
sound δεν είναι για real-time? Καλά όχι οτι αυτό είναι πρόβλημα. Είμαι
noob όσον αφορά το όλο θέμα (edit μίξη κτλ), οπότε δεν έχω κάποιες
συγκεκριμένες απαιτήσεις. Έχω παίξει λίγο με το CuBase αλλα μεχρι εκεί.

Βαγγέλης