Re: maping keys [was: ασύρματο πληκτρολόγιο]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Jan 20 10:17:19 EET 2010

> [...] σε εμένα παράγουν scan codes κανονικά

Θανάση συγνώμη αλλά έκανα λάθος. ΟΥΤΕ εμένα τα F1...F6 από μόνα τους
παράγουν scan codes
Προφανώς μπερδεύτηκα κάποια στιγμή με τα 2 πληκτρολόγια που είχα
μπροστά μου. To κατάλαβα χτες που πήγα να κάνω remapings.

Για την ώρα ως άξιος παρ-ολίγον-απόφοιτος της σχολής "Ηλεκτρονικών
Υπολογιστικών Συστημάτων και Ρομποτικής" παρέκαμψα το πρόβλημα με λίγο
hardware moding ... αρχικά για δοκιμή με μία οδοντογλυφίδα και μετά με
ένα λεπτό αλλά σταθερό σύρμα παγιδευμένο κάτω από το [F13] κρατώ
μόνιμα πιεσμένο προς τα κάτω το [fn] :) Ευτυχώς το ότι είναι μόνιμα
πατημένο δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα στα άλλα πλήκτρα (βέβαια ξεχνάς
τα special functions π.χ. volume up/down)

(Παραμένει η περιέργεια μου για το πως χειρίζεται ο kernel και τα X το
πληκτρολόγιο ... αν είμαι τυχερός μπορεί να βρω χρόνο να το ψάξω)

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS