maping keys [was: ασύρματο πληκτρολόγιο]

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Mon Jan 18 12:28:41 EET 2010

on 01/18/2010 10:55 AM Nick Demou wrote the following:

> Ναι όντως. Άνοιξα ένα gnome-terminal έτρεξα xev, έκανα κλικ στο
> παράθυρο που εμφάνισε και άρχισα να πατάω σκέτα τα function/special
> keys
Σε μένα από το F7 και πάνω εμφανίζει αντίδραση στο xev (με το focus στο
xev).
F1 έως και F6, (αν δεν πατάω και το fn μαζί) είναι σαν νεκρά.
Επίσης σαν παρατήρηση, να αναφὲρω ότι το αριστερό πλήκτρο SHIFT είναι σε
μέγεθος το μισό από το σύνηθες, δηλαδή η φωτογραφία ακόμα και στο κουτί
του είναι παραπλανητική.
Δίπλα δε στο αριστερό SHIFT υπάρχει ένα κουμπί (που δείχνει το ~ και το
`) και που στο ελληνικό layout βγάζει τα ελληνικά εισαγωγικά («»).