maping keys [was: ασύρματο πληκτρολόγιο]

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Fri Jan 15 19:55:20 EET 2010

on 01/15/2010 04:12 PM Thanasis wrote the following:

> Όντως, μετά λύπης μου το διαπίστωσα κι`εγώ. :-(
>>
> Δεν δοκίμασα ακόμα το keytouch, αλλά με το xev που δοκίμασα δεν μου
> έβγαζε κάτι όταν πάταγα το F1 ή το F2  μόνο του, σαν να ήταν νεκρά ή
> αποσυνδεδεμένα από hardware.
Κανονικά θα έπρεπε να στέλνουν καποιο scan code διότι υποτίθεται ότι από
μόνα τους (χωρίς το fn) αυξομειώνουν την ένταση του φωτισμού της οθόνης
(τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα εικονίδια που έχουν επάνω). Όπως τα F10
και F11, που αυξομοιώνουν την ένταση του ήχου και όντως το κάνουν. Άρα
μπορεί κάτι παιζει με το kernel και τα scan codes των F1,F2.
Δίπλα δεξιά από το F12, έχει ένα πλήκτρο με το εικονίδιο του eject και
άν το κρατήσεις λίγο πατημένο όντως κάνει eject το cd tray (σ`εμένα
τουλάχιστον).