maping keys [was: ασύρματο πληκτρολόγιο]

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Fri Jan 15 16:12:18 EET 2010

on 01/15/2010 03:13 PM Nick Demou wrote the following:
> ΟΚ παίζει, αλλά για λάτρεις του πληκτρολογίου έχει ένα μεγάλο μείον
> και δυο τρία μικρά
>
> Το μεγάλο μείον: Τα f-keys δουλεύουν μόνο ως συνδυασμός με ένα special
> [fn] dead key. Δηλαδή αντί για [F5] πρέπει να πατήσεις [fn]+[F5].
> Επειδή το [fn] είναι στην θέση του insert συνδυασμοί σαν το [alt]-[F4]
> γίνονται ασκήσεις ενόργανης γυμναστικής.

Όντως, μετά λύπης μου το διαπίστωσα κι`εγώ. :-(
> Οπότε το ερώτημα μου είναι πως κάνουμε re-maping ένα πληκτρο
> (τουλάχιστον σε περιβάλλον X, gnome, ubuntu)???

Δεν δοκίμασα ακόμα το keytouch, αλλά με το xev που δοκίμασα δεν μου
έβγαζε κάτι όταν πάταγα το F1 ή το F2  μόνο του, σαν να ήταν νεκρά ή
αποσυνδεδεμένα από hardware. Με το Fn πατημένο βέβαια έπαιζε κανονικά,
αλλά όπως είπες θέλει κι`ένα τρίτο χέρι ... :-(
Ψάχνοντας στο google, βρήκα κάποια threads σχετικά, αλλά άν το πρόβλημα
είναι από hardware, φοβάμαι ότι δεν υπάρχει λύση, παρά να ανοιξει κανείς
το πληκτρολόγιο και να βραχυκυκλώσει μονίμως το Fn ... :-\
https://help.ubuntu.com/community/AppleKeyboard
http://dancingpenguinsoflight.com/2009/01/fixing-the-function-keys-on-the-apple-keyboard-in-ubuntu/
Αν κάποιος καταφέρει κάτι ας μας πεί ...