ασύρματο πληκτρολόγιο

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 13 11:11:45 EET 2010

On Wednesday 13 January 2010, Thanasis wrote:

> όχι βέβαια! Για τα standard πλήκτρα λέμε, και επειδή δεν έχω παίξει ποτέ
> με MAC, τα πλήκτρα με τα περίεργα ονόματα κάτω αριστερά, εκεί που
> κανονικά είναι τα shift, control, κλπ, αλλά  που έχουν *βασικότατες*
> λειτουργίες, είναι που με ανησυχούν.

Α, τώρα κατάλαβα τί λές.

Κοίτα, μήπως είναι όντως κακή ιδέα να κοιτάς το Mac Edition ? Δεν υπάρχει κανένα
άλλο από τη DiNovo σειρά που να σε καλύπτει ? Πχ το dinovo for notebooks νομίζω
είναι ακριβώς το ίδιο χωρίς όμως να προορίζεται ειδικά για Mac.

Τα "περίεργα πλήκτρα κάτω αριστερά", να σου πώ ποιά είναι για να καταλάβεις:

Το αριστερά είναι το γνωστό Control,
το μεσαίο που γράφει option είναι το Win button,
το δεξιά του που γράφει command είναι το Alt.

Αυτά σίγουρα παίζουν χωρίς να χρειάζεσαι ούτε keytouch ούτε τίποτα. Το keytouch
το βάζεις για τα κουμπιά τύπου Calculator, Volume up/down, Shutdown, κλπ. Οπότε
τα ξεχνάμε, προς το παρόν.

Το μόνο πρόβλημα που *ίσως* να έχεις είναι το Alt να βρίσκεται στο Control και
το Ctrl στο Command (Alt), δηλαδή ανάποδα, επειδή το mac layout τα έχει όντως
ανάποδα. Νομίζω όμως πως άμα ρωτήσεις σε 2-3 μαγαζιά που το πουλάνε, όλο και
κάποιος θα το έβαλε σε λειτουργία σε windows pc και θα είδε τί γίνεται για να
σου πεί. Αν δεν το έκανε, ζήτα να στο κάνουν (αν το ζητήσεις ευγενικά σε
κατάστημα τύπου Πλαίσιο, νομίζω δε θα στο αρνηθούν).

Θα μου έκανε εντύπωση να είναι ανάποδα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Από την άλλη, ρίξε
μια ματιά σε όλη τη DiNovo σειρά μπας και καλύπτεσαι και από κάποιο άλλο (πχ το
Edge ή το for notebooks), για να μην ψάχνεσαι άδικα ....

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?