ασύρματο πληκτρολόγιο

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 13 08:58:17 EET 2010

On Tuesday 12 January 2010, Konstantinos Togias wrote:
> Πράγματα που μπορεί να μην λειτουργήσουν: έξτρα
> mutimedia πλήκτρα αν υπάρχουν

Μια διορθωσούλα μόνο, αυτό δεν ισχύει, ευτυχώς! :)

Πλέον, αν το πληκτρολόγιο είναι USB (που είναι), μπορεί ο χρήστης να κάνει και
μόνος του το mapping των ειδικών κουμπιών στις λειτουργίες που θέλει.

http://keytouch.sourceforge.net/

Εγώ όταν αγοράζω πληκτρολόγιο, λαμβάνω σοβαρά υπόψιν τα εξτρα κουμπιά. Και BTW,
έχω ένα άλλο Logitech (το Wave) που κάνει και για MacOSX. Αυτό σημαίνει πως σε
Windows και Linux παίζει με το mapping που έχουμε συνηθίσει, ενώ σε MacOSX χωρίς
drivers παίζει πάλι με το ίδιο mapping, ενώ με τους drivers παίζει ολόσωστα.

Οπότε ... καλορίζικο, αυτό θα πώ μόνο :)

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?