Re: ασύρματο πληκτρολόγιο

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Tue Jan 12 15:47:06 EET 2010

On Tue, 12 Jan 2010, Thanasis wrote:

> Μήπως έχει κάποιος εμπειρία σχετικά με το άν θα παίξει "out of the box"
> στο linux το παρακάτω ασύρματο πληκτρολόγιο;
> http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.575161

Όχι για το συγκεκριμένο, αλλά έχω δει διάφορα ασύρματα "μάρκα μ'έκαψες" να
παίζουν out of the box. Γενικά, δεν έχω ακούσει για ασύρματο πληκτρολόγιο
να μην παίζει, αν και δεν το έχω ψάξει εκτενώς, οπότε καλύτερα να μη σε
πάρω στο λαιμό μου. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αρκετά ειδικά κουμπιά
μπορεί να μην παίξουν, αλλά το συγκεκριμένο δεν είδα να έχει ειδικά
κουμπιά.

Βίβια