Powerline

Demosthenes Koptsis demosthenesk at gmail.com
Sat Jan 9 21:26:18 EET 2010

με λίγα λόγια από ότι νομίζω είναι μπριζάκια που μπαίνουν στις μπρίζες του
τοίχου.

σε κάθε ένα συνδέεις με ένα καλώδιο τον υπολογιστή.

Έτσι αντί να τραβάς έξτρα καλώδια για δίκτυο Η/Υ χρησιμοποιείς αυτά του
σπιτιού σου που είναι για το ρεύμα.

Για παράδειγμα έχεις ένα desktop στο δωμάτιο σου και ένα laptop στο σαλόνι
και αυτά απλά τα συνδέεις αντί μεταξύ τους στις μπρίζες του σπιτιού.

Τώρα σε τι λειτουργικά δουλεύουν πρέπει να το δεις τι υποστηρίζει το κάθε
ένα. δεν έχω ιδέα.

Γεια χαρα σε όλους!!!

Regards,

Demosthenes Koptsis