help with iptables redirection

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 6 04:25:37 EET 2010

On Wed, 6 Jan 2010 02:21:33 +0100, Antreas Vrakas <antreas.vrakas at gmail.com> wrote:
> Καλημέρα σε όλους,
>
> θα ήθελα μια βοήθεια με iptables. Επισημάνω οτι δεν έχω κάποια
> εμπειρία με iptables και ίσως η ερώτηση μου να φανεί καπως χαζή σε
> πολλούς από εσας. Εχω ενα router μεσω του οποιου βγαίνω στο
> internet. Θα ήθελα να ρυθμίσω τα iptables έτσι ωστε όταν καποιος (ο
> οποίος έχει πρόσβαση στο internet μέσς αυτού του router) προσπαθεί να
> ανοίξει οποιαδήποτε σελίδα στο internet (port 80 requests), να του
> εμφανίζεται καποια συγκεκριμένη σελίδα (p.x www.example.com) η οποία
> βρίσκεται στον web server και ο οποίος είναι εγκατεστημένος στο ίδιο
> [...]

Αυτό που θέλεις λέγεται `caprive portal'.  Για να λειτουργήσει σωστά
πρέπει με κάποιο τρόπο να περνάει όλη η κίνηση μέσα από το μηχάνημα που
τρέχει το iptables. Δεν ξέρω αν το modem που έχεις υποστηρίζει να
στέλνει όλη την κίνηση σε κάποιο `εσωτερικό' μηχάνημα. Αν δεν μπορεί να
το κάνει (τα περισσότερα που έχω δει ΔΕΝ μπορούν), θα χρειαστείς κάτι
σαν το pfSense στημένο σε ένα `ενδιάμεσο' μηχάνημα.