help with iptables redirection

Antreas Vrakas antreas.vrakas at gmail.com
Wed Jan 6 03:21:33 EET 2010

Καλημέρα σε όλους,

θα ήθελα μια βοήθεια με iptables. Επισημάνω οτι δεν έχω κάποια εμπειρία με
iptables και ίσως
η ερώτηση μου να φανεί καπως χαζή σε πολλούς από εσας. Εχω ενα router μεσω
του οποιου βγαίνω
στο internet. Θα ήθελα να ρυθμίσω τα iptables έτσι ωστε όταν καποιος (ο
οποίος έχει πρόσβαση
στο internet μέσς αυτού του router) προσπαθεί να ανοίξει οποιαδήποτε σελίδα
στο internet
(port 80 requests), να του εμφανίζεται καποια συγκεκριμένη σελίδα (p.x
www.example.com) η
οποία βρίσκεται στον web server και ο οποίος είναι εγκατεστημένος στο ίδιο
PC με το iptables.
Μπορεί κάποιος να μου γραψει ενα παράδειγμα?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

  Αντρέας Βρακάς