Ευχές και μια λίγο ΟΤ ερώτηση περί PayPal & ATE

Ioannis Dimakos idimakos at upatras.gr
Sat Jan 2 19:23:05 EET 2010

Ξεφεύγουμε και άλλο αλλά είναι νομίζω ενδεικτικό της γενικότερης
νοοτροπίας που επικρατεί στο χώρο.  Για να βγάλεις prepaid κάρτα, πρέπει να
πας στο κατάστημα της τράπεζας. Να γίνει η συνδιαλλαγή αυτή ηλεκτρονικά
(τουλάχιστον για πελάτες της συγκεκριμένης τράπεζας) δεν παίζει.

Ψιλά γράμματα για την κοινωνία της πληροφορίας.

ΙΚΔ
====