RAID Spares

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Mon Feb 22 12:52:29 EET 2010

On 22/02/10 09:50, Christos Ricudis wrote:
> "hot spare" einai o spare diskos pou brisketai online, wste otan er8ei
> h wra na antikatasthseis ayton poy molis sou xtyphse, na exeis mia
> eksisou sobarh pi8anothta na exei xtyphsei ki aytos (to failure rate
> twn diskwn einai synarthsh tou xronou leitourgias tous)

Η εκτεταμένη έρευνα που διεξήγαγαν οι κύριοι του γούγλη διαφωνεί μαζί σου:

"Overall, we expected to notice a very strong and consistent correlation
between high utilisation and higher failure rates. However our results
appear to paint a more complex picture. First, only very young and very
old age groups appear to show the expected behaviour." [1]

Εκτός αυτού, όσο μιλάμε για σχετικά σύγχρονο hardware (όχι, το VAX που
έχεις για κομοδίνο στο Πανόραμα δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία) ένας
δίσκος που κάθεται και περιμένει πότε θα τον χρειαστείς θα είναι spinned
down για το 95% του system uptime. Προσωπικά υποψιάζομαι ότι αυτό από
πλευράς αξιοπιστίας αυτό μπορεί να είναι ακόμα χειρότερο :) αλλά
τουλάχιστον καις λιγότερο ρεύμα και επιβραδύνεις τον θερμικό θάνατο του
σύμπαντος. Hurray!

Απόλλων

[1] labs.google.com/papers/disk_failures.pdf