cp737 se tty and pts

V13 v13 at v13.gr
Sat Feb 20 16:37:52 EET 2010

On Friday 19 of February 2010, ilias seperis wrote:
> Mporo na grapso kanonika ellinika (se pts termatiko me ssh apo windows px)
>  alla ena arxeiaki pou exei ellinikous xaraktires se CP737 den tous deixnei
>  sosta. Dokimazontas na to kano convert me "iconv -f CP737 -t iso8859-7
>  test" mou ta deixnei sosta, pragma pou simenei oti to arxeio einai ontos
>  se CP737, alla to termatiko einai iso8859-7. Sosta? Afou omos sto locale
>  deixnei oti einai CP737, pos ta deixnei sosta? Kamia idea loipon pos mporo
>  na kano to CP737 na doulepsei sosta?

Mporei na symbainei to klasiko diplo lathos. To termatiko diladi na dexetai
kai na stelnei thn eisodo se iso8859-7, to shell na th metafrazei os cp737, na
ta emfanizei os cp737 kai to termatiko na ta emfanizei os iso8859-7.

Gia arxi sigoyrepsoy oti to termatiko soy (o ssh client sth prokeimeni
periptosi) xrisimopoiei cp737. Dokimase kai allo termatiko (putty?).