υποψήφιος για ΔΣ

Nick Apostolakis nickapos at oncrete.gr
Thu Feb 18 16:06:13 EET 2010

Christos Ricudis wrote:

> Ναι, αλλα με το να τρεχουμε παλι εμεις οι ιδιοι να σωσουμε το συλλογο,
> ξεχναμε οτι αυτο που θα επρεπε αντιθετως να κανουμε, ειναι να
> ενθαρρυνουμε τους πιο νεους απο μας να αναλαβουν ενα ρολο. Εγω θα θελα
> να δω στο ψηφοδελτιο τον Μπαχαρακη, θα'θελα να δω τον Δημου, τον
> Χουτουριδη, τον Ατματζιδη, τον Αποστολακη, τον Κατσαλουλη που ειναι
> και πιπινι, τον Παλλα, τον Σιδηροπουλο - ξυπνηστε, ρε!

όλα τα λυκόπουλα διάλεξες.
ο σύλλογος δεν είναι πια αυτό που ήτανε όταν τρέχαμε εμείς.
αισθάνομαι οτι έχει αλλάξει στόχους και σκοπό.
εγώ θα ήθελα την παρέα που ήμασταν τότε και όχι ένα επίσημο οργανισμό
όπως πάει να εξελιχθεί ο σύλλογος.
οπότε δεν με εμπνέει μια τέτοια προσπάθεια άρα και παραμένω απλός θεατής

                   Nick Apostolakis
              e-mail: nickapos at oncrete.gr
         Web Site: http://nick.oncrete.gr