υποψήφιος για ΔΣ

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Feb 18 08:58:08 EET 2010

On 02/17/10 22:53, Nikos Roussos wrote:

> Νομίζω πως και επισήμως παρατείνουμε την υποβολή υποψηφιοτήτων μέχρι
> Παρασκευή βράδυ :)

Ναι, αλλα με το να τρεχουμε παλι εμεις οι ιδιοι να σωσουμε το συλλογο,
ξεχναμε οτι αυτο που θα επρεπε αντιθετως να κανουμε, ειναι να
ενθαρρυνουμε τους πιο νεους απο μας να αναλαβουν ενα ρολο. Εγω θα θελα
να δω στο ψηφοδελτιο τον Μπαχαρακη, θα'θελα να δω τον Δημου, τον
Χουτουριδη, τον Ατματζιδη, τον Αποστολακη, τον Κατσαλουλη που ειναι και
πιπινι, τον Παλλα, τον Σιδηροπουλο - ξυπνηστε, ρε!