Re: κάτι λέγαμε για μίζες κλπ κλπ κλπ

Kostas Boukouvalas boukouvalas at linux.com
Fri Feb 12 15:04:50 EET 2010

2010/2/12 Thanasis <thanasis at asyr.hopto.org>

> Εννοείς :
> Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής
> Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.) του Υπουργείου Εσωτερικών (ΥΠ.ΕΣ).
> Με τον Ραγκούση ! Χά ! Είμαστε εξασφαλισμένοι !
> (Δές το video που έλεγα κάπου στο μέσο
> http://www.youtube.com/watch?v=gK8cqL8sl5k ).

Συγγνώμη που θα σε στενοχωρήσω, αλλά δε με εκφράζει το παραπάνω βίντεο
καθόλου. Δε με εκφράζει γιατί ξέρω ότι υπάρχουν ελληνικής καταγωγής άνθρωποι
οι οποίοι υπέφεραν το αυταρχικό κομμουνιστικό σοβιετικό καθεστώς,
επαναπατρίστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1990 και επί 15 χρόνια ζούσαν
σε κοντέινερ και το ελληνικό κράτος τους κορόιδευε μέχρι πρόσφατα ότι θα
τους κατασκευάσει κατοικίες και θα τους δώσει ταυτότητες και δικαιώματα.

Guess what. Ο κατά κάποιους νεοταξίτης, μασώνος, δεξιός, αντιδραστικός,
συνέταιρος των εργολάβων Γ. Σουφλιάς ως υπουργός Υ.Πε.Χω.Δε. έλαβε τελικά
την απόφαση για να κτιστούν αυτά τα σπίτια και οι άνθρωποι αυτοί, πολλοί από
τους οποίους έκαναν εδώ τις οικογένειές τους, επιτέλους θα ζήσουν σαν
άνθρωποι χάρη στην ακάματη συνεχή εργασία μιας αρχιτέκτων που το λέει η
ψυχούλα της.

Θα ήθελα ένας από όλους αυτούς που είναι ενάντια σε αυτές τις ρυθμίσεις να
πάει στη Φαρκαδώνα, να κοιτάξει αυτούς τους ανθρώπους και τα παιδιά στα
μάτια και να τους πει ότι δεν είναι Έλληνες ή ότι δεν αξίζει να έχουν τον
τίτλο του Έλληνα Πολίτη.

...και δεν είναι άσχετο το σχόλιο με τις λίστες (αν και θα μπορούσε σωστά
κάποιος να διευκρινίσει ότι απλά δεν έχει χώρο στην τεχνικής φύσεως LGU)
γιατί σε αυτό και για αυτό το μικρό ποντιακό χωριό αρκετά μέλη της
κοινότητας linux βοήθησαν και για κάποια στιγμή λειτούργησε ένας
πολυχώρος-εργαστήριο υπολογιστών.

Πηγές:

[1] -
http://www.energospolitis.gr/reportaz/ikanopoiisi-stous-ellinopontious.html