κάτι λέγαμε για μίζες κλπ κλπ κλπ

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Fri Feb 12 13:09:42 EET 2010

On 12/02/10 10:59, Thanasis wrote:

> Δεν μας απασχολεί που ανήκει ο καθένας

Ποιους "σας" δεν απασχολεί, αναρωτιέμαι;

Γιατί εμένα με απασχολεί πάρα, μα πάρα πολύ κατά πόσον ενδέχεται ν'
ανήκω σε μια ομάδα φωνακλάδων, οχλούμενων, χουλιγκανοποιημένων φανατικών.

Προφανώς δεν αφορά τη συζήτηση - αλλά ο HELLUG είναι πιθανότατα ο
τελευταίος μου δεσμός με την Ελληνική πραγματικότητα - και αν τελικά ο
λόγος που υπάρχει ακόμα ως δεσμός είναι μόνο και μόνο επειδή επιμένω να
τηρώ αυταπάτες, τότε ίσως είναι καιρός να ξυπνήσω.

Απόλλων