dual wan dyndns update

Panagiotis Palias paliasp at yahoo.com
Tue Feb 9 16:34:50 EET 2010

Για όποιον ενδιαφέρεται και ίσως έχει το ίδιο πρόβλημα που είχα και εγώ μέχρι πριν από λίγο...
Έχω 2 adsl συνδέσεις για τις οποίες έχω 2 διαφορετικά dyndns, ας τα πούμε isdn.dyndns.org και pstn.dyndns.org
Το inadyn έχει περιορισμό και δεν μπορείς να του ορίσεις source interface ή IP, αλλά μπορείς να του αλλάξεις το user-id.
Οπότε για την ανανέωση της μίας σύνδεσης (pstn.dyndns.org) απλώς τρέχω την εντολή και το πακέτο δρομολογείται σωστά από το gateway της σύνδεσης αυτής.
Τώρα στο δύσκολο κομμάτι που έχει να κάνει με το ότι για την isdn.dyndns.org σύνδεση δεν υπάρχει default gateway, οπότε εκτός των άλλων πρέπει να δημιουργηθεί.

/usr/sbin/iptables -t mangle -A OUTPUT -m owner --uid-owner dyndns -j MARK --set-mark 1
Μαρκάρω το πακέτο με χρήστη τον dyndns με xmark 1

/usr/sbin/iptables -t nat -A POSTROUTING -m mark --mark 1 -j SNAT --to 192.168.50.7
Αλλάζω τη source IP σε αυτήν που θέλω να έχει για να φύγει από το κατάλληλο δίκτυο (κάτι σα να μπορούσε το inadyn να επιλέξει source interface)

echo "200 isdn" >> /etc/iproute2/rt_tables
Φτιάχνω ένα routing table για τη σύνδεση isdn.dyndns.org

/sbin/ip rule add fwmark 1 table isdn
Στέλνω ό,τι έχει μαρκαριστεί με 1 στο routing table isdn

/sbin/ip rule add from 192.168.50.0/24 table isdn
Επίσης ό,τι προέρχεται από το δίκτυο που θέλω να βγει στο internet μέσω της isdn.dyndns.org

/sbin/ip route add default via 192.168.50.254 dev eth5 table isdn
Τέλος ορίζω το default gateway για το routing table isdn.