elenxos UTP kalodion

Vangelis Katsikaros ibob17 at yahoo.gr
Mon Dec 13 20:44:04 EET 2010

On 12/13/2010 01:38 PM, George Notaras wrote:

> Μισό λεπτό λίγο γιατί τα λες μισά... Σε πήρε τηλέφωνο η Forthnet από
> μόνη της και σου είπε ότι έχεις βραχυκύκλωμα; Παρατήρησες εσύ κάτι από
> μόνος σου; Δεν περιγράφεις το πρόβλημα.

Πιστεύω πως, η forthnet (και ο κάθε ISP) θα με έπαιρνε ο ίδιος τηλέφωνο,
μόνο αν είχα βραχυκυκλώσει πχ την Βόρεια Ελλάδα.

Το πρόβλημα της γραμμής δεν έχει και τόσο σημασία [*], θα λυθεί - τόσες
φορές έχει γίνει άλλωστε, και για να λέμε του στραβού το δίκιο η
forthnet εδώ και χρόνια είναι πολύ εξυπηρετική. Το πρόβλημα ήταν αφορμή
για να δω τί παίζει με την διαδικασία "ελέγχω καλώδια".

> Αν για τρία χρόνια όλα δούλευαν ΟΚ και, εφόσον εσύ δεν έκανες κάποια
> αλλαγή στην εγκατάσταση του δικτύου, ξαφνικά παρατήρησες κάποια αλλαγή
> στην απόδοσή του, τότε, άσχετα με το τι σου είπαν, μάλλον το πρόβλημα
> δεν βρίσκεται σπίτι σου, αλλά στο δίκτυο της φορθνετ ή σε κάποιο άλλο
> δίκτυο που παρεμβάλλεται μεταξύ του σπιτιού σου και εκείνο της φορθνετ.

Κι εγώ έτσι πιστεύω, αλλά καλώδια είναι, δεν είναι κακό να ρίχνεις και
μια ματιά.

> Από προσωπική εμπειρία και από ό,τι έχω διαβάσει σε σχετικές συζητήσεις,
> μη δίνεις πολλές πιθανότητες να έχουν την παραμικρή ιδέα πώς θα λύσουν
> το πρόβλημά σου, είτε αυτό βρίσκεται στο χώρο σου είτε στο δίκτυο αυτής
> της εταιρίας.
>
> Όσο για τον έλεΓχο των καλωδίων, δεν μπορεί να μην υπάρχει κάποιος
> τρόπος να τα ελέγξεις μέσω software, χωρίς να χρειαστεί να ξοδευτείς.

Πολλά δεν καταλήγουν σε φισακι για να τα βάλω σε μια κάρτα eth. Μπορώ να
φτιάξω μια ρεγκλέτα που θα έχει φισακι από την μία και να συνδέω τα
καλώδια από την άλλη, αλλά μου φαίνεται φασαρία.

[*] το πρόβλημα της γραμμής είναι ένα τυπικό πρόβλημα θορύβου στην
τηλεφωνική γραμμή, και μερικές φορές το τηλέφωνο κουδουνίζει μια μόνο
φορά. Από το τηλεφωνικό έλεγχο βρήκαν βραχυκύκλωμα και ήταν σίγουροι πως
ήταν στην πλευρά μου. Αποσύνδεσα όλο την καλωδίωση του κτιρίου από το
"παροχικό" τηλεφωνικό καλώδιο, και μου είπαν πως τότε ΔΕΝ υπήρχε
θόρυβος. Θα δούμε...  το πρόβλημα δεν είναι επιτακτικό - αργά ή γρήγορα
θα βρεθεί η λύση. Περισσότερο ήθελα να δω πως μπορώ να κάνω εγώ τον έλεγχο.