Re: [opensuse-el] Re: [Open-source] Digi-retail - Ενίσχυση επιχειρήσεων λιανεμπορίου

Kostas Koudaras warlordfff at gmail.com
Mon Dec 6 15:37:09 EET 2010

Θα ήθελα να μου πεις με ποιον τρόπο πιστεύεις οτι θα μπορούσε η
Ελληνική κοινότητα openSUSE να βοηθήσει σε αυτό και θα χαιρόμουν να το
κάνω και πιστεύω μαζί μου και τα άλλα μέλη της κοινότητας μας.

Κώστας Κουδάρας

Στις 6 Δεκεμβρίου 2010 3:20 μ.μ., ο χρήστης Emmanouil Batsis (Manos)
<manos at abiss.gr> έγραψε: