Περί δικαιώματος ISP ( CYTA ) να \"μπλοκάρει\" IP ports 53, 80, 8080.

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Aug 22 18:12:47 EEST 2010

On 13/08/2010 11:33, Sotiris Panagiotidis (freemail) wrote:
>     Σας παραθέτω (απο το
>     http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=3640675&posted=1#post3640675
>     <http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=3640675&posted=1#post3640675>
>     ) κάτι πολύ ενδεικτικό για το τι λένε και τι κάνουν στην CYTA
>     τουλάχιστον. (δεν ξέρω για άλλους ISP)
>
>     Τι είναι Δείκτης ποιότητας Β08:
>      "Περιορισμοί στη χρήση"
>     <http://www.ote.gr/portal/page/portal/OTEGR/TheCompany/OTEToday/qualitymanagementsystems/qualitymanagementsystems7>
> [...]

Φίλε, δε θέλω να παραστήσω τον ξυπνιτζή, αλλά δεν μπορώ με τίποτα να
δεχτώ ότι το 15αύγουστο ασχολούσουν με τέτοια πράγματα...

Τώρα για το συγκεκριμένο θέμα, ας μη γελιόμαστε. Τη στατική IP δεν τη
θέλει κάποιος για τη βάλει στον κώλο του, αλλά για να στήσει μια
υπηρεσία στην οποία θα έχει πρόσβαση απομακρυσμένα αποφεύγοντας τη
μανούρα να ψάχνει κάθε φορά την IP του. Οπότε, οποιοσδήποτε περιορισμός
τίθεται από τον ISP που αφορά στην απομακρυσμένη πρόσβαση θα έπρεπε να
αναφέρεται ρητά στο συμβόλαιο. Η απόκρυψη των περιορισμών σημαίνει
"απευθύνομαι σε βόδια" κατά τη δική μου άποψη.

Τέλος, στην περίπτωση που σκέφτεσαι να στήσεις κάποιο web site στο
σπίτι, θα ήθελα λόγω προσωπικής εμπειρίας να σε αποτρέψω πανηγυρικά. H
ποιότητα του bandwidth που προσφέρεται από όλους τους ελληνικούς ISP
(εκτός ίσως από την Otenet σύμφωνα με μαρτυρίες φίλων μου) είναι
επιεικώς ΓΤΠ. Η συμβουλή μου: μην μπλέκεις, και νοίκιασε κάποιο VPS. Αν
σου φαίνονται πολλά τα λεφτά, δοκίμασε shared hosting. Ακόμα κι αυτό
αξίζει περισσότερο.

ΥΓ: Εχει κανείς εμπειρία από αυτόν τον ISP για το πακέτο 1play 4Mbps για
το σπίτι; Δεν είναι ότι λυπάμαι να δώσω 4 ευρώ παραπάνω για τα 24μβιτ,
αλλά προτιμώ να τα κάψω παρά να τα δώσω σε isp.