Περί δικαιώματος ISP ( CYTA ) να \"μπλοκάρει\" IP ports 53, 80, 8080.

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Mon Aug 9 13:55:05 EEST 2010

 on 08/08/2010 06:56 PM redux at freemail.gr wrote the following:
> Πριν λίγες μέρες ενεργοποιήθηκε ADSL σύνδεση στην CYTA.
>
> Πριν κάνω την αίτηση ρώτησα την τηλεφωνική υποστήριξη (επειδή είχα ακούσει πως ΔΕΝ έχεις δικαιώματα Admin στον Router που σου δίνουν) αν θα μπορώ να κάνω Port Forward στον Router για να φιλοξενήσω Web σελίδα και μου είπαν πως θα μπορώ.
Έχεις στοιχεία με ποιόν μίλησες; Κατέγραψαν την συνομιλία, όπως συνήθως
λένε;
Είναι νοοτροπία ελληνική να παραπλανούν τον κόσμο, προκειμένου να
κερδίσουν συνδρομές και προμήθειες. Αυτό θα πρέπει να σταματήσει.
Στείλε σχετική αναφορά και διαμαρτυρία στην ΕΕΤΤ, δεν χάνεις τίποτα και
μπορεί να το έχουν κάνει κι`άλλοι για τον ίδιο λόγο, οπότε τους ζητάς
χωρίς κόστος (κανονικά θα έπρεπε να έχεις και δικαίωμα αποζημίωσης) να
ακυρώσουν το συμβόλαιο και να πας σε άλλον ISP.