Περί δικαιώματος ISP ( CYTA ) να \"μπλοκάρει\" IP ports 53, 80, 8080.

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Aug 9 12:50:50 EEST 2010

On 08/09/10 10:59, Νίκος Μαχαιράς wrote:

> Εξαρτάται από τους όρους χρήσης ( σύμβαση παροχής υπηρεσιών ) που
> συνάπτεις με τον ISP σου, με την αίτηση ενεργοποίησης της σύνδεσης

Μην περιμενεις να διαβασεις τιποτε για TCP ports στη συμβαση παροχης
υπηρεσιων. Απλα καπου θα υπαρχει ενας ορος του ειδους "Η υπηρεσια
παρεχεται με παραμετροποιηση και ορια λειτουργιας προσαρμοσμενα στην
τυπικη οικιακη χρηση" η κατι τετοιο - υπαρχουν αναλογοι οροι σε ολες τις
συμβασεις, που πρακτικα επιτρεπουν στον ISP να εφαρμοσει ο,τι QoS θελει.