Περί δικαιώματος ISP ( CYTA ) να \"μπλοκάρει\" IP ports 53, 80, 8080.

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Aug 9 11:11:33 EEST 2010

On 08/09/10 10:32, Sotiris Panagagiotidis (freemail) wrote:

> 2010/8/9 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr
> <mailto:ricudis at itc.auth.gr>>
>
>     , redux at freemail.gr <mailto:redux at freemail.gr> wrote:
>

>         Καλησπέρα.
>
>         Πριν λίγες μέρες ενεργοποιήθηκε ADSL σύνδεση στην CYTA.
>
>         Πριν κάνω την αίτηση ρώτησα την τηλεφωνική υποστήριξη (επειδή
>         είχα ακούσει πως ΔΕΝ έχεις δικαιώματα Admin στον Router που
>         σου δίνουν) αν θα μπορώ να κάνω Port Forward στον Router για
>         να φιλοξενήσω Web σελίδα και μου είπαν πως θα μπορώ.
>
>         Όπως διαπίστωσα μετα την ενεργοποίηση η CYTA είχει κλειστές
>         τις πορτες 53, 80, 8080.

> [...]

Εχεις μπερδεψει τις χωρες. Εδω, οτι δεν απαγορευεται δια νομου,
επιτρεπεται. Μαλλον εχεις στο νου σου τη Βορεια Κορεα.

Let your wallet do the talking. Απο τη στιγμη που ζητας κατι που αφορα
ενα ελαχιστο ποσοστο των χρηστων ενος ISP, ενδεχομενως να χρειαστει και
να πληρωσεις το premium. Οταν χρειαζομαστε κατι που θεωρειται scarce
resource (π.χ. μια static IP address), το πληρωνουμε. Οταν χρειαζομαστε
επιπεδο υπηρεσιας που δεν προσφερεται στο συγκεκριμενο επιπεδο τιμης, η
το πληρωνουμε η αλλαζουμε παροχο.

Η ΕΕΤΤ δε θα κανει απολυτως τιποτε. Και να κανει, ο ISP θα γυρισει και
θα τους πει πει οτι "το συγκεκριμενο πακετο χρησης δεν προοριζεται για
να καλυψει τις αναγκες των geeks" - οχι μ'αυτα τα λογια ακριβως, αλλα το
νοημα αυτο θα ειναι.