Νομικές συμβουλές για f|oss projects

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Aug 3 11:10:20 EEST 2010

>  Ευχαριστώ Γιώργο, καθώς και τα άλλα παιδιά για τις απαντήσεις. Οπότε
>  να υποθέσω ότι δεν υπάρχει κάποιος νομικός σύμβουλος, π.χ. που να
>  συνεργάζεται με hellug ή άλλο παρόμοιο θεσμό, και να παρέχει δωρεάν
>  νομικές συμβουλές σε free/opensource developers;

Οι νομικές συμβουλές κυκλοφορούν μέσα στην κοινότητα όπως η τεχνική
υποστήριξη: μερικές φορές βρίσκεις ικανοποιητική απάντηση, μερικές
φορές όχι. Προφανώς έχεις πολύ καλύτερες πιθανότητες να βρεις απάντηση
από την κοινότητα για ένα δύσκολο τεχνικό θέμα απ' ό,τι για ένα
δύσκολο νομικό θέμα.

>  Έτσι για την ιστορία, το κείμενο για το οποίο ενδιαφέρομαι είναι αυτό:
>  http://www.netbsd.org/developers/agreement.txt

Όταν υπογράφεις συμβόλαιο με μια τράπεζα ή ασφαλιστική εταιρεία ρωτάς
δικηγόρο πρώτα, ή διαβάζεις τους όρους του συμβολαίου μόνος σου; Το
κείμενο του NetBSD έχει κάποια δυσκολία απ' τα τραπεζικά συμβόλαια;
Έχει κανέναν όρο που σε ξενίζει ή που δεν καταλαβαίνεις; Από μια
σύντομη ματιά που του έριξα μου φαίνεται απλούστατο, οπότε αν μας πεις
το πρόβλημα μπορεί να βρεις απάντηση από μας. Εξαρτάται από το
πρόβλημα.