Re: "link-copy" ενός directory με διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασης

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Apr 12 22:23:38 EEST 2010

Χίλια ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!

μπορεί το πρόβλημα τελικά να λύθηκε με μια one-line χυδαία (αλλά πολύ
γρήγορη και σίγουρη) χακιά σε ένα πρόχειρο script προηγούμενου admin

αλλά:

α) μου θυμίσατε μερικά βασικά unix-concepts και μου μάθατα και δυο τρία ακόμα
β) διαπίστωσα για άλλη μια φορά ότι όταν βιάζεσε να φτιάξεις κάτι
σκέφτεσε χαζομάρες

και το μοναδικό μείον είναι πως ο Ρικούδης κατάφερε να κάνει την
έλειψη γηναικίας παρέας που με ταλαιπωρεί αυτό το διάστημα, ακόμα πιο
ανηπόφορη :P