Dirty and Quickie deep linking prevention

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Sep 28 02:56:39 EEST 2009

On Mon, 28 Sep 2009 01:08:02 +0300 (EEST), rouvas at di.uoa.gr wrote:

> Sosta. Poia alli glossa sou dinei ti dinatotita orismou ton
> code-blocks xrisimopoiontas aera kopanisto (space 'h tabs); Ypo autin
> tin ennoia, tairiazei poli sto Elliniko periballon. Exoume plithos
> dimosion prosopon pou paragoun sinexos aera kopanisto, an mporousame
> na aksiopoiisoume ligo apo auton...

Είναι παλιό αυτό με το indentation της Python, αλλά δεν είναι άσχημο
τελικά.  Για διάφορους λόγους.  Ένας από αυτούς είναι ότι θα μπορούσε να
είναι «μια Lisp χωρίς παρενθέσεις», π.χ.:

    Python                              Common Lisp
1.  for x in [1,2,3]:                   (loop for x in (list 1 2 3)
        print x                           do (format t "~d~%" x))

2.  mre = None                          (unwind-protect
    try:                                  (loop for name in namelist
        mre = re.compile(r'\d+')            do (let ((mlist (all-matches-as-strings "\\d+" name)))
        for name in namelist:                    (loop for x in mlist
            mlist = mre.findall(name)              do (format t "~S~%" x))))
            for x in mlist:               nil)
                print x
    except Exception:
        pass

Βγάλε τις παρενθέσεις από τη Lisp, κι έχεις μια ωραιότατη Python.

Βάλε παρενθέσεις για non-ambiguous expression delimiters στην Python, κι
έχεις μια ωραιότατη Lisp.

Ο αφορισμός είναι λίγο τραβηγμένος από τ' αυτιά, και ξέρω ότι πολύς
κόσμος (ενδεχομένως κι ο Χρήστος) δε θα χαρεί πολύ που λέω την Python
«Lisp χωρίς παρενθέσεις».

Από την άλλη, το να μην ασχολείσαι με το αν ανοίγει ή κλείνει ένα block,
αν άνοιξες τόσα όσα ακριβώς έκλεισες, ή αν η αγκύλη που κλείνει στη
στήλη 259 της γραμμής 5819 είναι όντως το τέλος από το if block που
άνοιξε στη στήλη 1 της γραμμής 13, καμιά φορά είναι λίγο πιο
απελευθερωτικό από ότι ενοχλητικό :)