Εκτυπωτής σε PCI Parallel

Vassilis K vkan53 at otenet.gr
Sun Sep 27 11:26:18 EEST 2009

Γειά σας,
έχω ένα PC με δυο παράλληλες θύρες. Η μια LPT1 στην μητρική, η άλλη βρίσκεται
σε PCI κάρτα (LPT2)
Το Opensuse 11.0 με KDE 3.5.9 μου βρίσκει μόνο τον εκτυπωτή που βρίσκεται στην
πρώτη παράλληλη θύρα. Στην εντολή
ls -l  /dev/lp*
μου δείνει:
crw-rw---- 1 root lp 6, 0 2009-04-14 13:32 /dev/lp0

Κάθε φορά καλώ το yast2 --> Υλικό --> Εκτυπωτής
(Όπου έχω εγκαταστήσει σωστά και τους δυο παράλληλους εκτυπωτές)
Το πρόβλημα λύνεται !
Στην εντολή
ls -l  /dev/lp*
μου δείνει:
crw-rw---- 1 root lp 6, 0 2009-04-14 13:32 /dev/lp0
crw-rw---- 1 root lp 6, 1 2009-09-15 11:02 /dev/lp1

Ο δεύτερος εκτυπωτής είναι ήδη εγκατεστημένος απλά δεν τον βλέπει στην
εκκίνηση του συστήματος.
Διαγράφω και επανεγκαθιστώ τον 2 ο εκτυπωτή στην θύρα lp1 και αφού τον δει,
στην επόμενη εκίνηση έχω το ίδιο πρόβλημα.
Πως μπορεί να λυθεί το πρόβλημα;