directory setgid + write permission

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Sep 25 12:10:23 EEST 2009

Antonis Christofides wrote:
> Ο bob και η alice δουλεύουν στο project zulu. Χρειάζονται μια
> directory zulu-common-files, που να είναι από κοινού writeable και
> στους δυο τους. Φτιάχνω λοιπόν το group zulu, στο οποίο βάζω τον bob
> και την alice, και δίνω τα εξής permissions στην directory
> zulu-common-files:
>
> drwxrwsr-x 8 bob zulu 78 Sep 25 11:20 zulu-common-files
>
> Το πρόβλημά μου είναι τώρα πως οι subdirectories που οι χρήστες αυτοί
> δημιουργούν μέσα στην zulu-common-files έχουν μεν group zulu, αλλά
> έχουν permissions rwxr-sr-x αντί του επιθυμητού rwxrwsr-x. Μπορώ να
> [...]

Νομίζω ότι το umask δεν μπορεί να ρυθμιστεί με βάση το path, αλλά μόνο
για user και ισχύει για όλα τα αρχεία.

Σχετικά με τα permissions των δημιουργούμενων αρχείων, πιθανότατα το
backend που χρησιμοποιείς για το sharing των αρχείων να μπορεί να
ρυθμιστεί έτσι ώστε να δημιουργεί τα αρχεία με συγκεκριμένα permissions.
Για παράδειγμα, το samba έχει ρυθμίσεις για να ορίζεις αναλυτικά το mode
ή το umask για δημιουργούμενα αρχεία και καταλόγους.