Path-based kernel module blacklisting

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Sep 21 11:40:41 EEST 2009

V13 wrote:

> a) rm -rf /lib/modules/kernel/drivers/usb

Η σίγουρη λύση.

> b) Mporeis apla na soytareis to usbcore. Isos kai ena aplo blacklist toy
> usbcore na doylepsei.

Ένα τέτοιο module που να είναι dependency για όλα τα usb-based modules
θα ήταν το καλύτερο. Αλλά το usbcore δεν το βρίσκω. Δεν υπάρχει.

> c) An theleis enan kernel xoris USB support tote kane compile enan kernel
> xoris USB support.

Η τελευταία φορά που έκανα compile τον πυρήνα ήταν το καλοκαίρι για να
δω κάτι σχετικά με το User Mode Linux.

Η προτελευταία φορά ήταν αρκετά χρόνια πριν (μπορεί και στο Mandrake
Linux 8.2 αν θυμάμαι καλά) για να αλλάξω μια φωτογραφία που έδειχνε στην
αρχή.

Ειλικρινά, νομίζω ότι ποτέ δεν θα καταφύγω στη λύση του re-compilation
του πυρήνα γιατί βαριέμαι να συντηρώ ένα τέτοιου είδους customization.