Path-based kernel module blacklisting

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Sun Sep 20 12:07:46 EEST 2009

George Notaras wrote:
> Υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνονται blacklisted τα kernel modules με βάση
> το path τους στο filesystem? Για παράδειγμα. Θέλω να μην μπορεί να
> φορτωθεί κανένας usb driver. Χρησιμοποιώντας τα:
>
> blacklist a-module
> install a-module /bin/true
>
> θα πρέπει να ξέρει κανείς τα ονόματα όλων των Modules που θέλει να κάνει
> blacklist.
>
> Ενώ με κάτι σαν:
>
> blacklist /lib/modules/X.X.X/kernel/drivers/usb/*
>
> θα γινόταν αυτό που θέλω.
>
> Ίσως είναι υπερβολή, αλλά γίνεται;

Είπες "αυτό που θέλω" αλλά δεν μας έδωσες να καταλάβουμε *τι* θέλεις.
Προσπαθείς να ασφαλίσεις κάποιο σύστημα; Αν ναι, κοιτάζεις σε λάθος
μέρος - αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα από τα 3 παρακάτω:

1. κέρνουλας με όσα μοντούλια χρειάζεσαι ενσυμπιλισμένα και χωρίς
υποστήριξη για μοντούλια, ή
2. ξεκούμπωμα οι γιουεσμπί συνδετήρες από τη μητρική και/η
απενεργοποίηση των γιουεσμπί ελεγκτών από το BIOS, ή
3. εκείνο το κίτρινο στρογγυλό χαπάκι που γράφουν οι γιατροί για
σύνδρομο καταδιώξης και τη μανιοκατάθλιψη :)

Φιλικά,
Απόλλων