Έλεγχος για rotation log αρχείου

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Sep 20 11:11:49 EEST 2009

Christos Ricudis wrote:

> Nomizw oti diylizeis ton kwnwpa. Gia POSA resources milame? Ena fthno
> workstation dexetai anetotata merikes ekatontades xiliades mail th mera
> xwris kanena sobaro problhma porwn. Exeis kanei metrhseis kai eides oti
> yparxei ontws kapoy problhma, h aplws to ypo8eteis?

Το υποθέτω. Ένα από τα βασικά προβλήματα που έχω είναι ότι δεν ξέρω
ποιες είναι οι δυνατότητες ενός συστήματος και προσπαθώ να προβλέψω τι
θα γίνει στην πράξη μόνο από τη θεωρία. Άν δε στείλω καμιά 100αριά εμαιλ
πώς θα καταλάβω πώς θα συμπεριφερθεί το σύστημα στην πράξη;

Γι 'αυτόν ακριβώς το λόγο χθες έκατσα κι εγραψα ένα μικρό script που
στέλνει emails με concurrent connections και με ένα random (μεταξύ μιας
min & max τιμης) delay μεταξύ κάθε αποστολής, προσπαθώντας να εξομοιώσω
έστω και με lame τρόπο τις πραγματικές συνθήκες. Προς το παρόν τις
δοκιμές τις κάνω σε virtual machine και δείχνει να χαζοδουλεύει. Μόλις
δουλέψει σχετικά αξιοπρεπώς, θα το στείλω και στη λίστα.

Από όσα τέτοια προγράμματα βρήκα κάτι έλειπε, οπότε είπα να ασχοληθώ
μόνος μου.

> [...]
> to katalabaineis, ektos an exeis to nou sou.
>
> Eidika shmera pou oi mail servers spaniws stelnoyn undeliverable
> reports, kai poy oi users kai na ta paroun ta agnooun teleiws, o
> synh8ismenos tropos na katalabeis oti "yphrkse kapoio problhma" einai
> kapoios pou sou leei "kala re, 50 mails sou esteila prin apo treis
> mhnes, den phres oute ena?"
>
> Mou exoyn tyxei *production* mail servers poy den leitourgousan
> *ka8olou* kai mexri na to parei xampari kapoios apo tous 10-15 xrhstes
> *pou ergazontousan sto xwro tou IT*, eprepe na perasei kammia bdomada...

Εντάξει, το δικό μου smtpd άντε να στείλει προς τα έξω καμιά 50αριά
email το μήνα και να λάβει 500-1000 (από mailing lists κυρίως). Αυτή
είναι η κίνηση. Παρακολουθώ και τα logs, ειδικά αυτόν τον καιρό. Πιστεύω
ότι, αν κάτι πηγαίνει στραβά, θα το καταλάβω, αλλά λαμβάνω υπόψη αυτό
που γράφεις παραπάνω.