Έλεγχος για rotation log αρχείου

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Sep 20 08:39:04 EEST 2009

Christos Ricudis wrote:

> Greylisting legetai ayto poy 8eleis. Psakse sto google gia postfix
> greylisting, eixa brei 1-2 poly kala paketa gi ayth th douleia.

[...]
> Meionekthmata :
>
> 1) Eisagei anagkastika ena synh8ws mikro alla aprosdioristo delay sthn
> lhpsh *ka8e* email. O sender poy pairnei ena 4xx error einai men
> ypoxrewmenos na ksanaprospa8hsei na steilei to mail, alla kaneis den tou
> leei an ypoxreoutai na to kanei se 5 lepta h se 5 wres.

Thanks για την απάντηση. Τελικά στην παραπάνω πρόταση δεν είχα δώσει την
απαραίτητη σημασία στη φράση "απροσδιόριστο delay". Όντως, ούτε το RFC
καθορίζει κάτι ούτε υπάρχει κάτι σαν unofficial standard που να το
ακολουθούν όλοι οι MTA.

ΥΓ: Τελικά, ακόμα δεν δοκίμασα το greylisting. Είμαι μεταξύ postgrey (ή
το fork του sqlgrey), το οποίο είναι γραμμένο σε Perl και τρέχει ως
αυτόνομο service και στο greyfix, το όποίο είναι γραμμένο σε C και
τρέχει μέσω της "spawn" service του postfix (κάτι σαν xinetd). Αν και το
δεύτερο συμφέρει από 8έμα κατανάλωσης resources, δεν νομίζω να έχει τις
δυνατότητες whitelisting που έχουν τα Postgrey/sqlgrey. Αν έχει κανείς
εμπειρία από το greyfix, θα με ενδιέφερε η άποψή του.

Προς το παρόν, η μόνη αλλαγή που έκανα είναι το:

  unknown_local_recipient_reject_code = 554

Και περιμένω να δω αν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα, κάτι μάλλον απίθανο.