Re: Latex Ελληνικά + Unicode + Hyphenation

Dimitris Bariamis d.bariamis at di.uoa.gr
Wed Sep 16 18:36:24 EEST 2009

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις,
Θεωρώ αναχρονισμό το iso-8859-7, αλλά
εφόσον δουλεύει καλύτερα από το unicode,
αναγκαστικά πάμε εκεί.
Το σκέφτηκα και το επιχείρησα σήμερα
το πρωί και δούλεψε σωστά. Να'ναι καλά
το recode, γιατί το κείμενο ήταν πολύ...

Όσο για το xetex/xelatex, το μέγεθος του
κειμένου και το πιεστικό deadline δε μου
επιτρέπουν να κάνω τέτοια αλλαγή,
ειδικά εφόσον το κείμενο χρησιμοποιεί
υπερβολικά πολλά packages. Ίσως έπρεπε να
το ξεκινήσω σε xelatex κατευθείαν για να
μην έχω τέτοιο θέμα.

Δημήτρης