έλεγχος CD drive.

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Sep 16 13:38:16 EEST 2009

On Wednesday 16 September 2009, Houtouridis Christos wrote:
> Μια που σήμερα σας βρίσκω ζεστούς, να κάνω και 'γω μια ερωτησούλα.
Πρόσεχε μην το κάψεις όμως..

> εκτός από το αμφιβόλου ποιότητας "hal-device | grep volume_empty_cd_r",
> υπάρχει τίποτα της προκοπής στο linux με το οποίο να μπορώ να ελέγξω αν
> υπάρχει άδειο δισκάκι στο drive και ότι αυτό (το drive) είναι έτοιμο για
> εγγραφή; Με λίγα λόγια κάτι αντίστοιχο του
> $ camcontrol tur cd0  (από το FreeBSD).

Παίξε λίγο με το hal-find-by-property και γενικότερα με τα hal-* helpers.. Το
άλλο, που σίγουρα γίνεται, είναι να καλείς συγκεκριμένο script μέσα από hal
fdi όταν ανιχνεύεται κάποιο άδειο cd.

> Πρόκειται για ένα bash script που γράφει μαζικά CD με ένα και μόνο drive
> και με ένα απίστευτα εξελιγμένο ρομποτικό βραχίονα που αλλάζει τα CD,
> την μάνα μου, που τυχαίνει να βρίσκετε κοντά στο physical location του
> PCιου.
Για την καλύτερη λειτουργία του ρομποτικού βραχίονα, συνιστώ το beep, που σε
βοηθάει να βγάλεις χαρακτηριστικούς ήχους για κάθε περίπτωση..

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!