Έλεγχος για rotation log αρχείου

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Sep 16 11:05:45 EEST 2009

George Notaras wrote:
> Πού θα βασιστεί ένας έλεγχος για το αν ένα logfile έχει υποστεί
> rotation; Τι ακριβώς συμβαίνει στο αρχείο κατά το rotation;
>
> Θέλω να κάνω κάτι σαν το "tail -f" σε python, το οποίο όμως να ανιχνεύει
> το rotation και θέλω να σιγουρευτώ για κάποια πράγματα.

Από ό,τι είδα στο man page του logrotate(8), το rotation γίνεται με τους
παρακάτω τρόπους:

  α) move και στη συνέχεια create νεο logfile
  β) copy και στη συνέχεια truncate το παλιό logfile (copytruncate)

Να υποθέσω ότι στην περίπτωση (α) ελέγχουμε το inode number; Αυτό θα
γίνεται κάθε φορά που διαβάζεται μια γραμμή από το logfile; Μήπως είναι
υπερβολή; Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι διαφορετικό.

Για την περίπτωση (β) δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο εκτός από τον έλεγχο
του μεγέθους του αρχείο κάθε φορά που διαβάζει μια γραμμή. ΚΑι πάλι ο
συνεχής έλεγχος του filesize μου φαίνεται υπερβολή.

Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος;