Re: ερωτήσεις/πληροφορίες σχετικά με παροχείς τηλεφωνίας-internet

George Zarogiannis zarogiannis at gmail.com
Thu Sep 10 17:04:33 EEST 2009

Εννοώ ότι παίζει στο pirelli της ΟΝ. Προφανώς σε δικό σου router κάνεις ότι
θες. Χρησιμοποιώ όμως παράξενες πόρτες οπότε δεν μπορώ να σου πω αν περνάνε
από το δίκτυο οι 80,25 κλπ

Στο σπίτι έχω το wag200g και παίζει άψογα. Δες
εδώ<http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=84302>σχόλια χρηστών
για άλλα μοντέλα...