Re: τι μπορούμε να κάνουμε όταν το σύστημα swap-άρει σαν τρελό?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Sep 8 13:37:17 EEST 2009

2009/9/7 Yiannis <yiannis at tolises.homeunix.org>:
> [...]
>
> ulimit ?

πολύ ωραίο utility αλλά δεν σκύβω τόσο βαθιά όταν ανοίγω το καπό στα
λινουξόκουτα μου :)

> [...]
> Επίσης δοκίμασε το και από κονσόλα για να δεις αν παίζει.

χτες το δοκίμασα σιγουρα απο την κονσόλα χωρίς τύχη

> [...] Κοίτα τα προφανή:
> # zgrep CONFIG_MAGIC_SYSRQ /proc/config.gz
> CONFIG_MAGIC_SYSRQ=y

όλα τα άλλα magic combinations παίζουν οπότε δεν μπορεί να είναι αυτό
(δεν έχω config.gz στο ubuntu 8.04 που έχω στο γραφείο)

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS