generating random unique numbers

Haris Alatas haris at crack.gr
Mon Oct 26 10:23:36 EET 2009

Christos Bacharakis wrote:
> Γιώργο, Γιάννη, Κώστα σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
>
> Κώστα, το θέμα όμως είναι ότι θέλω μοναδικούς αριθμούς, όχι απλά τυχαίους!

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω  αλλά δεν υπάρχουν τυχαίοι αριθμοί στους
υπολογιστές. Για την ιστορία, η αριθμοσειρά της C++ επαναλαμβάνεται κάθε
2^15 φορές (με μία επιφύλαξη). Αν ψάξεις στο internet είμαι σίγουρος ότι
θα βρείς καλύτερες γεννήτριες που έχουν πολυ πολύ μεγαλύτερη
περιοδικότητα. Τέλοσπάντων μπορείς να την "απογειώσεις" ελαφρώς
αρχικοποιώντας την με τον χρόνο αλλά ίσως και πάλι διαπιστώσεις επαναλήψεις.
Αν ενδιαφέρεσαι υπάρχουν κάποια ακαδημαϊκά sites που παρέχουν υπηρεσίες
για παραγωγή πραγματικά τυχαίων αριθμών αλλά νομίζω ότι ειναι επι πληρωμή.

Χάρης