Disk IO scheduling μέσω sudo χωρίς χρήση password

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Oct 9 23:23:48 EEST 2009

George Notaras wrote:

> thanks. Αυτή η δυνατότητα μου είχε ξεφύγει τελείως και να φανταστείτε
> ότι διάβασα ξανά στα γρήγορα το man page σήμερα. Τι να πω... γεράματα.
> ;)

Πάντως αν δεν χρησιμοποιηθεί το ionice μέσα στο rule στο /etc/sudoers,
τότε δεν είναι απαραίτητη η χρήση του wildcard. Για παράδειγμα, βάζοντας
το παρακάτω:

  backupop    tartarus = NOPASSWD: /usr/bin/mybackupprog

ο χρήστης "backupop" μπορεί να εκτελέσει το παρακάτω χωρίς να ζητηθεί
password:

  sudo /usr/bin/mybackupprog --opt1

Μέχρι τώρα έτσι το χρησιμοποιούσα, αλλά σίγουρα η χρήση του wildcard
κάνει πιστεύω πιο readable το sudoers.